Xidmət müddəti: Aylıq

1

Vergi və mühasibatlıq sahəsində yaranmış suallarla bağlı şifahi və yazılı məlumatlandırılması;

2

Vergi, DSMF, işsizlikdən sığorta və icbari tibbi sığorta, əməkhaqqı, ezamiyyət və məzuniyyət məbləğlərinin hesablanması, bu barədə hesabat verilməsi və ödənişlərin həyata keçirilməsi;

3

Şirkətin vergi risklərinin müəyyən edilməsi və risklərin minimuma endirilməsi;

4

Vergi, DSMF, Statistika və məşğulluq bəyannamələrinin hazırlanması və elektron sistemə yüklənməsi;

5

İllik maliyyə və maliyyə vəziyyəti, mənfəət-zərər və balans, pul vəsaitlərinin hərəkəti haqqında hesabatların hazırlanması və təqdimatının olunması;

6

Aylıq əmək haqqı cədvəllərinin, təhvil-təslim, inventarizasiya, mal kəsrinin müəyyən edilməsi, üzləşmə və s. aktların tərtib edilməsi;

7

Elektron qaimə-fakturaların göndərilməsi;

8

Kameral uyğunsuzluq məktublarının cavablandırılması;

9

Şirkətin elektron informasiya sisteminin və internet bankinqinin idarə olunması;

10

Xüsusi sistem üzərindən formalaşdırılmış Excel mühasibalıq cədvəlləri ilə işlənilməsi və rəhbər şəxslərin həmin cədvəllərə giriş imkanına şəraitin yaradılması.